Câteva dintre aspectele vieţii şi credinţei creştin-ortodoxe româneşti şi din toată lumea!

Bine ati venit pe blogul credinciosilor ortodocși si nu numai !!!
Vreau sa va prezint câteva dintre aspectele vieţii şi credinţei creştin-ortodoxe româneşti şi din toată lumea!

luni, 9 martie 2015

Amintiri dinaintea nașterii

Unii oameni isi pot aminti din experientele lor care au avut loc inainte de nasterea fizica pe pamint: locuri si oameni in formele lor spirituale. Unele amintiri pot fi vagi, iar altele foarte detaliate, cum este si cu amintirile din viata de zi cu zi.
Amintirile prenatale apar din ratiuni spirituale
Experientele prenatale, la fel ca si cele din apropierea mortii, pot fi dificil sau chiar imposibil de dovedit, unele poate din cauza ca nici nu pot fi explicate verbal. Nu exista nici o explicatie a faptului ca unii oameni au astfel de amintiri, dar se presupune ca ele apar din ratiuni de natura spirituala.
Aceste amintiri nu apar intotdeauna imediat dupa nastere. Pentru unii oameni, amintirile lor de dinainte de nastere apar tirziu, de-a lungul vietii, datorita diverselor evenimente care le declanseaza.

Persoane care vad in viitor pentru ca isi amintesc planurile prenatale
Exista persoane care si-au amintit de existenta lor in Rai inainte de nastere, pentru ca apoi sa se intoarca acolo cu ocazia experientelor din apropierea
mortii.
Pentru multi oameni, acest tip de amintiri apare ca un rezultat al unor stimuli externi sau ca urmare a unei meditatii adinci. Oricum, multi oameni diferiti, din diverse parti ale lumii, au avut de-a face cu amintirile lor individuale. Aceste similaritati au facut ca studiile asupra acestor fenomene sa fie foarte interesante.
In unele cazuri, indivizii dezvolta abilitatea sa vada in viitor, deoarece ei isi amintesc din planurile lor prenatale, asa cum le-au hotarit chiar ei.

Exemple de memorii prenatale
“Stateam incolacit in abdomenul ei…”
Iata cazul unui barbat care isi aminteste cum era in pintecul mamei sale:
Pare ridicol si nu am intentia sa mint sau sa exagerez povestind despre existenta mea de dinainte de nasterea fizica.
Imi amintesc ca eram in pintecele mamei mele si stiam exact unde sint si de ce sint acolo. Stateam incolacit in abdomenul ei si-mi aminteam experientele care s-au petrecut inainte de conceptia mea. Am devenit repede interesat de mecanismele din noul meu corp si tot cautam sa-mi misc miinile pentru a studia modul in care functioneaza mintea mea. Imi mai amintesc ghizii mei spirituali care-mi aratau parti din viata mea de dinainte de actuala conceptie. Mi-au fost aratate si lucruri care s-ar petrece in copilaria mea si chiar mai tirziu in viata. Aceasta este cel mai greu de crezut pentru oameni. Dupa nastere, imi amintesc ca ma gindeam cum o sa pot face toate acestea cind eu nici nu pot macar sa merg inca.

O femeie imbracata in alb a pus-o sa-si aleaga viitorii parinti
Karla M., din Germania, avea cam 3 ani si jumatate in 1982 cind i-a spus mamei sale despre un vis infricosator in care ea era sufocata intr-un incendiu care i-a cuprins casa. In vis, ea era o fata de 17 ani si avea alti parinti.
Dupa ce a murit ea a intilnit o femeie imbracata in alb care i-a aratat mai multi viitori posibili parinti. Ea a ales-o pe o tinara femeie blonda care lucra ca dactilografa. Femeia-inger i-a spus ca, in acest caz, mai trebuie sa astepte pina sa se renasca.
Facind cercetari in zona, mama Karlei, care intr-adevar in tinerete isi vopsise parul blond si a lucrat o scurta perioada ca dactilografa, a descoperit ca in acea perioada in zona avusese loc un incendiu in care o tinara de 17 ani murise. Micuta Karla nu avea de unde sa stie despre toate acestea.

Comunicarea prenatala este posibila
Tinarul Sam Becket povesteste cum, pe cind avea 8 ani, obisnuia sa vorbeasca cu un spirit prietenos, atunci cind era plictisit si nimeni nu-i dadea nici o atentie. Acesta a aparut brusc intr-o dupa amiaza ploioasa si plicticoasa zicindu-i pur si simplu: Hello! Sam l-a intrebat cine este si el i-a raspuns ca el este fiul sau care se numeste Mark. La vremea aceea, Sam avea un frate care se numea Mark, dar era foarte bolnav, suferea de distrofie musculara. Dupa moartea fratelui meu m-am gindit de multe ori ca, daca o sa am un fiu, acesta sa se numeasca asa. Si, intr-adevar, acum am un fiu pe care-l cheama Mark.

Baietelul care a murit ca soldat nu vroia sa se reintoarca pe pamint
Klaus Klamp, un baietel norvegian de doar 3 ani, a inceput din 1988 sa aiba tot mai des accese de teama, anxietate. Odata, brusc, fara nici un motiv anume, a inceput sa strige: Inima mea nu a mai mers, apoi am inceput sa cresc in burtica si din nou inima mea a stat!
La virsta de 4 ani, el i-a spus mamei sale ca tine minte ca a murit ca soldat. La inceput isi aminteste cum si-a pierdut toti colegii pentru ca apoi sa fie el insusi lovit de un glont, dar fara sa moara.
El a povestit cum si-a vazut inamicii apropiindu-se si a simtit o puternica durere, cind a fost lovit a doua oara, dupa care a murit.
De-abia pe la virsta de 7 ani, el si-a completat amintirile cu perioada care a urmat. A fost foarte greu pina a fost convins sa vorbeasca, dar tot mamei i-a spus cum un inger a venit dupa ce a murit si l-a luat la Dumnezeu, care este bunatatea in stare pura si lumina.

Klamp nu a vrut sa se reintoarca pe pamint si a opus mult timp rezistenta ingerilor care au incercat sa-l convinga ca este spre binele lui. Practic, spune el, acestia l-au impins spre pamint pentru ca sosise timpul sa lucreze din nou. Ingerii i-au spus: Stii ca atunci cind vei fi pe pamint vei fi ajutat. El ar fi vrut sa fie protejat dupa ce se intoarce, iar lumina cea puternica i-a spus: Pentru o viata mai buna trebuie sa-ti asumi responsabilitatea.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu